قالب وردپرس دانلود آبجکت 3Dmax پرنده فناوری

آموزش پس دادن بازی خریداری شده در استیم


برای پس دادن بازی یا ریفاند کردن ۳ شرط لازم است.
۱_نباید بیشتر از ۲ ساعت پلی داده باشید
۲_نباید بازی به شما گیفت شده باشه (کسی برا شما نگرفته باشه)
۳_چهار ده روز نباید گذشته باشه از خرید بازی

استیم یک پلتفرم بی‌نظیر برای گیمرهاست و ویژگی‌های کاربردی و متعددش باعث شد که بسیاری از گیمرهای کنسولی تغییر رویه‌ دهند و پی‌سی را جایگزین پلی‌استیشن یا ایکس باکس خود کنند. یکی از ویژگی‌های به خصوص استیم، قابلیت ریفاند بازی است که به شما اجازه می‌دهد بازی‌هایی که دوست ندارید را به این فروشگاه پس دهید و پولشان را دریافت کنید. البته ریفاند بازی در استیم نیز شرایط خاص خودش را دارد.

پس از خرید یک بازی، تنها ۱۴ روز فرصت دارید که فرم درخواست بازپرداخت خود را برای ارسال کنید. همچنین اگر می‌خواهید درخواست بازپرداخت ثبت کنید باید حواستان به این باشد که مدت زمان تجربه‌تان از آن بازی فراتر از دو ساعت نرود. علاوه بر این، سیستم بازپرداخت تنها برای بازی های خریداری شده از روی استیم فعال است و نمی توانید پول آثاری که با استفاده از کدها به مجموعه خود اضافه کرده‌اید را پس بگیرید. اگر این سه شرط را نقض نکرده باشید، بدون فوت وقت می‌توانید بازی خریداری شده را پس دهید و پول خود را دوباره دریافت کنید.

البته یک نکته دیگر هم باقی‌ مانده که باید به آن هم توجه داشته باشید. اگر شخصی یک بازی به شما هدیه دهد و آن را به اصطلاح برایتان «گیفت» کند، پس از ثبت درخواست ریفاند از طرف شما، پول آن بازی به حساب کسی برمی‌گردد که بازی را خریداری کرده. پس پیش از شروع هر کاری به این نکته هم توجه داشته باشید. برای شروع وارد کلاینت استیم شوید و از نوار بالای صفحه، کلید «Help» را پیدا و روی آن کلیک کنید. با کلیک روی کلید «Help» صفحه کوچکی برایتان باز می‌شود که باید از میان گزینه‌های موجود در آن روی «Steam Support» کلیک کنید.



 

سپس از طریق منو پیش رو به دنبال گرینه «Purchases» بگردید و آن را انتخاب کنید.

ریفاند بازی در استیم

با ورود به منو «Purchases» نام بازی‌هایی که اخیرا خریداری شده‌اند به نمایش در می‌آید. بازی مورد نظر خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید.

ریفاند بازی در استیم

با ورود به منو بعدی روی کلید «I would like a refund» کلیک کنید.

ریفاند بازی در استیم

در صفحه بعدی، نوبت به انتخاب گزینه «I’d like to request a refund» می‌رسد.

ریفاند بازی در استیم

با کلیک روی گزینه «I’d like to request a refund» وارد صفحه تازه‌ای می‌شوید که باید در آن دلیل ریفاند بازی مورد نظر را توضیح دهید. خوشبختانه برای ثبت دلیل خود نیازی به تایپ کردن نیست و می توانید از طریق نوار مقابل عبارت «Reason» از دلیلتان برای استفاده از سیستم بازپرداخت بگویید. پس بهترین راه این است که یکی از دلایل موجود در بخش «Reason» را انتخاب و با کلیک روی کلید «Submit request» درخواستتان را ثبت کنید.

ریفاند بازی در استیم

با کلیک روی گزینه «Submit request» درخواست شما به ثبت می رسد و کار تمام است. به همین ترتیب، ایمیلی هم به منظور ثبت درخواست شما برایتان ارسال می‌شود که می‌توانید اطلاعات مربوط به بازپرداخت را در آن مشاهده کنید.

ریفاند بازی در استیم

کمی صبر کنید تا درخواست شما توسط والو مشاهده و به آن رسیدگی شود. اگر درخواست شما برای استیم منطقی باشد، ایمیل دیگری مبنی بر قبول درخواست باز پرداختتان برای شما ارسال می‌شود.

ریفاند بازی در استیم

پس از آن اثر مورد بحث از لیست بازی‌هایتان حذف می‌شود و پول آن به حساب استیم والت شما برمی‌گردد. البته باید خاطر نشان کرد که ممکن است پول موجود در استیم والت شما در همان لحظه قابل استفاده نباشد و باید چند روزی صبر کنید تا به طور کامل در اختیارتان قرار بگیرد.

arrow-bax.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت