قالب وردپرس دانلود آبجکت 3Dmax پرنده فناوری

دانلود آخرین ورژن بازی Brawlhalla v3.22 برای کامپیوتر

بازی Brawlhalla یک بازی جنگی است که میتواند با شخصیتهای زیاد و محیط نبرد جالبی که دارد، ساعتها شما را به خود مشغول کند.و همچنین اگر شما تمایلی به بازی بصورت تک نفری نداشتید،میتوانید بطور آنلاین با دوستانتان بازی کنید؛چرا که بازی در دو نوع آنلاین و LAN (بازی تحت شبکه) طراحی شده است.
در طول بازی شما باید حریفان خود را از صحنه ی نبرد خارج کنید و به ازای هر حریفی که شکست دهید،امتیازی دریافت خواهید کرد.اما این را نیز به یاد داشته باشید که هر زمان که خودتان از دور مسابقه خارج شوید،امتیازی از دست خواهید داد.

-شخصیتهای بسیار با توانایی های مختلف و فراوانی که در بازی وجود دارند،باعث میشوند که شما ساعتها به انجام این بازی مشغول باشید و لذت ببرید.

هر بازیکنی تواناییهای مخصوص به خود را دارد و البته یک سری سلاحهای مخصوص،که شما آنها را در طول بازی بدست می آورید. البته اگر در ابتدای بازی مشاهده کردید که هیچ سلاحی ندارید نگران نباشید؛چرا که آنها را باید در طول نبرد از نقاط مختلف زمین مسابقه جمع آوری کنید.این کار را کمی سخت میکند،زیرا شما تا زمانیکه سلاح را برنداشته اید نمیتوانید بفهمید از کدام نوع است.

خوشبختانه کنترل بازی و هدایت بازیکنها خوب است.شما میتوانید برای اینکار از دسته ی بازی استفاده کنید،اما اگر خواستید،با صفحه کلید نیز میتوانید به آسانی و راحتی این کار را انجام دهید.

عنوان: Brawlhalla
 
عنوان فارسی: برال هالا
 
نسخه: SIMPLEX
 
حجم: ۲۶۷ مگابایت

Memory: ۱ GB RAM

Storage: ۳۵۰ MB available space

سیستم پیشنهادی:

Memory: ۲ GB RAM

Network: Broadband Internet connection

Storage: ۳۵۰ MB available space

تصاویری از محیط بازی :

arrow-bax.ir

رمز فایل فشرده : arrow-bax.ir

User Rating: Be the first one !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت