قالب وردپرس دانلود آبجکت 3Dmax پرنده فناوری

دانلود برنامه Razer Cortex 9.5.25.1033 کنترل و مدیریت بازی ها در ویندوز

نسخه جدید برنامه Razer Cortex

Razer Cortex یکی از بهترین نرم افزارهای معروف و محبوب گیمرها در سرتاسر دنیا به منظور بهینه سازی و اجرای بهتر و سریعتر بازی ها می باشد. این نرم افزار به شما کمک میکند بازی ها را بدون افت فریم و با سرعت بسیار بالا اجرا کرده و لذت ببرید. نرم‌افزار Razer Cortex با تغییر تنظیمات سیستم شما، امکان اجرای هر چه بهتر بازی‌های ویدیویی را بر روی آن فراهم می‌سازد. همه ما توانایی خرید کامپیوترهای گران قیمتی را نداریم که برای اجرای بازی‌های ویدیویی بهینه سازی شده ‌اند. علاوه بر این، برخی سیستم‌ها امکان انجام کارهای مختلفی نظیر گشت و گذار در اینترنت، گوش دادن به موسیقی و اجرای بازی‌های ویدیویی را به طور همزمان برای کاربران فراهم نمی‌کند. از آنجائیکه اغلب بازی‌های جدید مقدار قابل توجهی از منابع سیستم را مصرف می‌کنند،

ویژگی‌ های نرم افزار Razer cortex

  • لانچر بازی ها: دسترسی کامل به بازی های ذخیره شده و مراحل آنها و شروع بازی از هر مرحله ای که بخواهید.
  • ذخیره بازی ها: در بخش ذخیره ابری کاملا اتوماتیک این برنامه، هیچ چیزی از بین نخواهد رفت و تمامی بخش ها و جزئیات ذخیره شده قابل دسترسی هستند حتی فایل های تنظیمات ؛ و شما از هر کامپیوتری که بازی مورد نظر را دارا باشد، امکان ادامه دادن بازی خود را خواهید داشت.
  • معاملات: امکان استفاده بیش از بودجه و اعتبارتان با کمک این برنامه؛ جدیدترین و به روزترین تخفیف ها را از فروشگاههای دیجیتالی بازی ها تهیه کنید و اجازه ندهید برنامه های خرید و معامله دیگری در کار شما مداخله کنند.
  • تقویت کننده بازی ها: توانایی های بالقوه سیستم خود را فعال کنید و با بالا بردن قدرت اجرایی و بهینه سازی کیفیت کار و ابزار، زمان های سوخته و یا زمان بالا آمدن بازی را کاهش دهید. در صورتیکه بخواهید به سادگی فقط بازی کنید و یا تمام تنظیمات و جزئیات را در کنترل خود داشته باشید، همه چیز در اختیار شما خواهد بود.

تصاویری از محیط برنامه


  • توضیحات
    • برای نصب نرم افزار در نسخه آفلاین ، ابتدا فایل RazerCortexSetup را نصب کنید و سپس اقدام به نصب سایر فایل ها کنید.

مشخصات

سایت سازنده www.razer.com
حجم ۳۶۳٫۷  مگابایت
 فرمت EXE 
منبع arrow-bax.ir

arrow-bax.ir

رمز فایل: arrow-bax.ir

User Rating: Be the first one !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت