قالب وردپرس دانلود آبجکت 3Dmax پرنده فناوری

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری سال ۲۰۲۱

۱- بازی Hitman 3؛ یکی از بهترین بازی سال ۲۰۲۱

هیتمن، نامی آشنا برای آن دسته از بازیکنانی است که علاقه‌مند به ژانر اکشن و بازی‌های ماجراجویی هستند. مجموعه فوق‌العاده Hitman طی ۲۰ سال گذشته از یک شاهکار مخفی‌کاری سرگرم‌کننده به یک ماجراجویی اکشن تبدیل شده که به‌صورت اپیزودیک در دسترس علاقه‌مندانش قرار گرفته است. همین تازگی‌ها بود که استودیوی IO Interactive طی معرفی پیش‌نمایشی از نسخه سوم، این موضوع را بیان کرد که این آخرین اپیزود و نسخه از سری هیتمن بوده و به‌نوعی مأمور ۴۷ برای مدتی نیاز به استراحت دارد؛ بنابراین پس از آخرین بازی آن‌ها، نباید دیگر چشم‌انتظار بود. Hitman 3 به‌عنوان آخرین نسخه از سه‌گانه‌ای محبوب و پرطرف‌دار سعی کرده تا مشکلات و عیوب موجود در نسخه‌های قبلی را پوشش داده و به‌نوعی پایانی خاطره‌انگیز را برای طرفدارانش در ذهن و خاطره‌ها باقی بگذارد؛ مانند همیشه و دیگر نسخه‌هایی که معرفی شد، توسعه‌دهندگانی از استودیو IO Interactive آخرین بازی را طراحی و منتشر کرده‌اند که لازم به ذکر است ویژگی‌های جدید بسیاری در گیم پلی بازی Hitman 3 به‌کاررفته که قطعاً می‌تواند باعث جذابیت دو برابری داستان شود.

ماجراجویی‌های مأمور ۴۷ او را در سراسر جهان به شش مکان منحصربه‌فرد در سه قاره منتقل می‌کند، جایی که او مهم‌ترین قراردادهای کل زندگی حرفه‌ای خود را تکمیل خواهد کرد. هر مکان برای ارائه یک تجربه گیم پلی بی‌نظیر و به‌یادماندنی ساخته شده است، از اولین مأموریت بازی در بلندترین ساختمان در جهان گرفته تا پایان‌نامه دراماتیک که سه‌گانه را با سبک نهایی با یک روایت متمرکز به پایان می‌رساند.

گذرنامه مأمور ۴۷ تاکنون مهرهای کشورهای مختلفی از سراسر جهان را به خود دیده است و اولین مأموریت Hitman 3 او را به دبی می‌برد. در هر کشور لیستی از اهداف و مأموریت‌ها دریافت خواهید کرد که باید به هر روشی که شما پسند می‌کنید، آن‌ها را از بین برده و به‌نوعی از لیست خط بخورند. کارل اینگرام و مارکوس استویوزانت برای اولین مأموریت شما در نظر گرفته شده‌اند، فکر می‌کنید می‌توانید به چه روشی آن‌ها را از بین ببرید؟ آیا این امکان وجود دارد تا هر دوی آن‌ها را به یک‌باره از نابود کنید؟ همه چیز در سری بازی‌های هیتمن امکان‌پذیر است چرا که توسعه دهندگان خلاقیت را به بازیکن داده‌اند تا او باشد که تصمیم بگیرد از کدام راه هدف‌ها را از بین ببرد.

۲-بازی Ghostwire: Tokyo

شینجی میکامی یکی از اسطوره های ساخت بازی های ترسناک است که اخیرا روی بازی The Evil Within 2 نیز کار کرده است. او که خالق سری بازی Resident Evil است، حالا به عنوان تهیه کننده مشغول به کار است و هیجان زیادی نسبت به پروژه تازه اش، Ghost Wire Tokyo دارد.

میکامی در گفتگویش با IGN در مورد این بازی تازه و روند ساخت آن صحبت کرده است. او گفته است که ریشه های این بازی به کارگردان قبلی، ایکوما ناکامورا، بر می گردد. از آنجا بود که تیم کوچکی تشکیل شد و روند ساخت بازی به آرامی شروع شد. او در این مورد گفته است: « تیم اولیه متشکل از ۵ نفر بود که به مدت ۶ ماه روی بازی کار کردند. سپس آن را به ۱۰ نفر گسترش دادیم و برای چند سال رویش کار کردیم تا وارد مرحله تولید نهایی شدیم.»

او در ادامه گفته است که ایده بازی Ghost Wire Tokyo برای مدت ها در ذهنش بوده است و این پروژه بلندترین عنوانی است که تابه حال ساخته است:« این احتمالا بلندترین بازی است که رویش کار کرده ام» او همچنین گفته است که مدت هاست روی بازی کار می کند و این طور نیست که تنها از سال ۲۰۱۹ به تیم توسعه بازی پیوسته باشد.

عجیب است که می شنویم ریشه های این بازی به ایکومی ناکامورا بر می گردد. او دیگر در استودیو Tango Gameworks حضور ندارد و در سپتامبر سال ۲۰۱۹ به طور کامل از روند توسعه جدا شده است. این بازی تا به حال چند کارگردان به خود دیده است و عجیب است که توسعه آن به این شکل پیش می رود.

بازی Ghostwire: Tokyo نیز از سوی دیگر یک بازی ترسناک است که تنها یک تریلر کوتاه از آن را مشاهده کرده ایم و فعلا نمی دانیم که بازی به چه صورتی خواهد بود. جدایی ناکامورا که چهره ای برجسته در زمینه صنعت بازی های ویدیویی است، برای همه عجیب بود. در حاضر مشخص نیست که این بازی چه زمانی در دست ما قرار خواهد گرفت.

 


۳-بازی Unknown 9: Awakening

بازی های زیادی در افتتاحیه رویداد گیمزکام امسال حضور داشتند و چندین بازی جدید هم معرفی شدند. یکی از این بازی های جدید، Unknown 9: Awakening نام داشت که توسط استودیو Reflector ساخته شده است و در دنیای Unknown 9 جریان دارد. اگر با این اسم آشنا باشید می دانید که چه اندازه کتاب های کمیک و رمان های مختلف بر اساس آن نوشته شده اند و حالا یک بازی نسل آینده هم به میانه میکس اضافه شده است.

تریلر منتشر شده از بازی Unknown 9: Awakening اطلاعات زیادی از بازی در اختیار ما قرار نمی دهد. تنها یک دختر جوان را می بینیم که قدرت های شگفت انگیزی دارد. مشخص نیست او کیست و چه قدرت هایی دارد و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر باشیم اما از تریلر مشخص است که این دختر جوان می تواند به یک دنیای تاریک و ماوراء واقعیت سفر کند که در این حالت، هیچ مهاجمی توانایی صدمه زدن به او را ندارد.

این بازی داستان دختر جوانی را دنبال می کند که در کشور هند و با دیدگاه خاصی نسبت به مرگ بزرگ شده است. او به دنبال درک خود و این راز مهیب است. پس از آنکه از دنیای ماوراء آگاه می شود، شروع به ماجراجویی می کند که ما همراه سفر او خواهیم شد.دنیای Unknown 9 بسیار پیچیده و جذاب است و همین است که طرفداران زیادی را جذب کرده است.

مشخص نیست داستان بازی بر اساس کتاب هاب کمیک خواهند بود یا خیر اما بعید است که داستانی فراتر از کتاب و فیلم ها را شاهد باشیم. با پروژه بسیار بزرگی روبه رو هستیم و باید ببینیم آیا تیم توسعه دهندگان Reflector از پس آن بر خواهد آمد یا خیر. امیداوریم که در آخر یک عنوان جذاب و درخورد اسم آن به بازار راه پیدا کند.

بازی Unknown 9: Awakening فعلا تاریخ انتشار ندارد اما پلتفرم های PC، PS5 و Xbox One به عنوان اهداف استودیو انتخاب شده اند.




۴-Shadow Warrior 3

بازی Shadow Warrior برای نخستین بار در سال ۱۹۹۷ و توسط استودیو ۳D Realms ساخته شد. عنوانی خوش ساخت که زمانی به همراه دوک نوکم پادشاه دنیای گیم به حساب می آمد. حال پس از سال ها سازنده تصمیم گرفته تا عنوانی ریبوت شده از این سری را با گیم پلی بهبود یافته و جلوه های بصری متفاوت خلق کند و در نهایت بازی را تولید کرده که از هر نظر می تواند یکی از بهترین های ژانر اکشن لقب بگیرد. عنوانی که برای موفقیت در آن فقط باید رو به جلو قدم بردارید و حتی لحظه ای به فکر عقب نشینی نیفتید، چرا که این راز پیروزی شما می باشد.

 

قهرمان ژاپنی ما که لو وانگ نام دارد به عنوان یک بادیگارد برای شرکت زیلا مشغول به کار استت. شرکت زیلا که از قدرت بسیاری در صنعت ژاپن برخوردار است در ماموریتی به وانگ دستور می دهد که شمشیری مخصوص را پیدا کند؛ شمشیری جادویی و افسانه ای که کسی که آن را در اختیار دارد می تواند به جنگ خدایان و شیاطین برود و با آن ها مبارزه کند. این گونه است که جریانات بازی شروع می شود.

بازی Shadow Warrior در ابتدا عنوان جذابی به نظر می آید اما هر چه جلوتر می رویم روند آن تکراری و خسته کننده می شود و در پایان نمی تواند آن طور که گیمر می خواهد او را راضی کند. طراحی مراحل بازی بی نظیر است باس فایت های بازی نیز به اندازه ی کافی چالش برانگیز هستند اما بعد طی کردن نیمی از بازی جذابیت خود را از دست می دهند. هم چنین گم شدن در محیط بازی نیز از جمله مشکلاتی است که احتمالا بارها با آن رو به رو خواهید شد و از این مسئله خشمگین خواهید گشت.

در پایان اما می توان گفت که Shadow Warrior بازی خوبی است به شرطی که به آن به عنوان یک بازی مستقل نگاه کنید و انتظار یک بتلفیلد یا ندای وظیفه جدید نداشته باشید. جلوه های بصری و گرافیکی در این عنوان فوق العاده هستند و صحنه های سینمایی که در بازی وجود دارد از نظر جذابیت می تواند با غول های هالیوودی رقابت کند. اگر یک اکشن خوب می خواهید و در قحطی بازی های جدید گرفتار شده اید، این بازی قطعا شما را راضی خواهد کرد.








۵-بازی Resident Evil Village

بار دیگر در نقش Ethan Winters، شخصیت اصلی گمنام و بدون صورت شماره قبل، بازی خواهید کرد. او که پس از وقایع خطرناک و هولناکی که در آمریکا با خانواده Baker داشت، به همراه همسر و دختر نوزادش زندگی آرامی را تجربه می‌کند؛ اما این آرامش عمر کوتاهی داشته و تیمی با رهبری Chris Redfield به منزل او هجوم آورده و با کشتن همسرش، دختر نوزادش را نیز دزدیده و خودش را بی‌هوش می‌کنند و به روستایی مرموز و شوم منتقل می‌کنند. حال Ethan برای یافتن و نجات دادن دخترش باید دوباره ماجراهای هولناک و مهیجی را در این روستا پشت سر بگذارد و علت هجوم به خانه‌اش را هم بفهمد.
اتمسفر قوی همواره از نقاط قوت سری Resident Evil بوده که اینجا هم به‌خوبی آن را مشاهده می‌کنید. دنیای بازی چندین منطقه مختلف دارد که هرکدام با سبک و سیاقی منحصربه‌فرد ساخته‌شده‌اند و خود روستا به‌عنوان منطقه مرکزی شناخته می‌شود. تنوع دشمنان در این شماره، برخلاف شماره هفتم بسیار بیشتر شده و همچنین شخصیت‌های منفی جذاب و به‌یادماندنی‌ای در بازی وجود دارد و تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهند ماند، مانند بانوی خون‌آشام و قدبلندی به اسم Lady Dimitrescu.
Capcom این بار قدم جدید دیگری نیز در ساخت و توسعه Village ارائه داده و آن تغییر سبک و سیاق بازی از سبک همیشگی‌اش به حالتی اکشن تر است که تمرکز زیادی در مبارزات گسترده با سلاح گرم دارد. شما به طیف گسترده‌ای از انواع سلاح‌ها دسترسی دارید و این بار چیزی به اسم کمبود گلوله و منابع وجود ندارد.
شاید این تغییر که Village را بیشتر شبیه به یک عنوان شوتر اول‌شخص کرده برای برخی جذاب نباشد و ازنظر آن‌ها فاصله گرفتن از اصول اولیه سری Resident Evil محسوب شود؛ اما از طرفی گیم پلی اکشن بازی به‌خوبی توسط استودیو سازنده پیاده‌سازی شده و تقریباً تمام مبارزات با دشمن‌های معمولی و Boss‌ها، هیجان مخصوص به خود را به شما منتقل می‌کند. این مورد در کنار زاویه دوربین اول‌شخص، ساختار و اتمسفر بازی و داستانی عمیق، تجربه عنوانی مهیج، جذاب و متفاوت را در سری Resident Evil برای شما آماده کرده است. تجربه‌ای که برای طرفداران قدیمی و جدید می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.





۶-بازی Battlefield 6

بدون شک فرانچایز بتلفیلد (Battlefield) از کمپانی الکترونیک آرتز (EA) جدی ترین رقیب ممکن برای فرانچایز کال آو دیوتی (Call of Duty) و کمپانی اکتیویژن (Activision) محسوب می شود که در یک دهه اخیر، به جز برخی از نسخه ها که هر دو عملکرد بدی داشتند، رقابت بسیار جذابی داشتند و هر کدام همیشه سعی کردند تا در نسخه های جدید خود، چیز های جدیدی را به بازی خود اضافه کنند. در ۲-۳ سال اخیر بدون تعصب و در نظر گرفتن تمامی موارد، عملکرد فرانچایز Call of Duty بدون شک بهتر از سری Battlefield بوده است و در این مدت انواع و اقسام شایعات در رابطه با نسخه ششم (VI) وجود داشته است و هنوز که هنوزه به جز یک سری موارد جزئی مثل تیزر که فقط ساخته شدن بازی را تایید می کردند، هیچ اطلاعات و جزئیات خیلی رسمی از Battlefield 6 یا همان وی آی (VI) منتشر نشده است.

اگر اخبار دنیای بازی های ویدیویی را دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که در چند روز اخیر اطلاعات بسیار زیادی از نسخه ششم / وی آی (VI) لو رفته است، از تاریخ انتشار گرفته تا عکس ها / تصاویر زیاد از گیم پلی بازی و …
طبق منابع و نگاهی به روند انتشار سری بازی های بتلفیلد، باید انتظار انتشار بتلفیلد ۶ را در ۴ اکتبر ۲۰۲۱ (اواسط شهریور) که اتفاقا همزمان با روز شکرگذاری یا هالیدی است، باشیم.

بازی قطعا برای پی سی (PC) و کنسول های نسل نهمی پلی استیشن ۵ (PS5) و ایکس باکس سری ایکس (XBOX Series X) و ایکس باکس سری اس (XBOX Series S) منتشر می شود و با توجه به اینکه فعلا در سال اول نسل نهم بازی های ویدیویی هستیم و انتشار اکثر بازی ها برای کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ (PS4) و ایکس باکس وان (XBOX ONE)، باید احتمال انتشار بازی Battlefield 6 را برای کنسول های نسل هشتمی نام برده شده تایید شده بدانیم.

بدون شک این سکوت ۳ ساله بی دلیل نیست و شاید برای اولین بار این شرکت پر سر و صدا تصمیم گرفته است تا در سکوت رسانه ای اقدام به توسعه نسخه جدید Battlefield بپردازد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که الکترونیک آرتز (EA) چند نفر از افراد مهم اکتیویژن و توسعه دهندگان Call of Duty را استخدام کرده است. ترکیب افراد با تجربه و موفق می تواند منجر به یک نسخه خیلی خاص از نسخه بتلفیلد شود و کسانی که خیلی با سبک و سیاق بتلفیلد رابطه خوبی نداشتند، شاید نظرشان نسبت به Battlefield 6 عوض شود.

حتی شاید برایتان عجیب باشد بدانید که در یکی از عکس های لو رفته از بخش تنظیمات بازی بتلفیلد وی آی (VI)، شباهت بسیار زیادی به سری Modern Warfare داشته است.

 

۷-  بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon: Forbidden West، دنباله بازی Horizon: Zero Dawn است که توسط استودیو گوریلا گیمز در حال ساخت است. این بازی اولین بار با انتشار تریلری در رویداد پلی استیشن برای کنسول PS5 معرفی شد.
در تریلر این بازی «الوی» را دیدیم که با دشمنان مبارزه می‌کرد، مکان‌های جدید را کندوکاو می‌کرد و با ماشین‌های عظیم‌الجثه مواجه می‌شد. برخی از ماشین‌های جدید شامل فیل‌های غول پیکری بودند که به نظر هیولاهای جنگی می‌آمدند. کمی بعد از آن تصاویر جدید و خیره‌ کننده‌ای از بازی منتشر شدند که روی پلی استیشن ۵ گرفته شده بودند. در ابتدا تصور می‌شد که این بازی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۵ باشد اما چندی پیش بود که جیم رایان، مدیر پلی استیشن، با انتشار پستی در وبلاگ پلی استیشن تایید کرد که بازی برای پلی استیشن ۴ نیز عرضه خواهد شد.

کارگردان بازی در یک ویدیو به برخی اطلاعات ارزشمند مانند داستان بازی و تاریخ عرضه آن اشاره کرد که می‌توانید طبق صحبت‌های او خطر جدیدی در قالب یک آفت قرمز زنگ خود را نشان داده و باعث خراب کردن زمین، گرسنگی حیوانات و قبیله‌ها شده و حتی تغییرات آب و هوایی گسترده‌ای ایجاد کرده است. حالا زمین در لبه‌ی نابودی‌ست و الوی باید به نجات آن برود. ظاهرا قبایل بازی نیز وارد جنگ شده‌اند و برخی از آن‌ها حتی توانسته‌اند ماشین‌ها را کنترل و برای جنگ از آن‌ها استفاده کند. 

پس از انتشار شایعه‌ای توسط جف گراب، رسانه‌ی خبری بلومبرگ به‌طور رسمی از تأخیر انتشار بازی Horizon Forbidden West خبر داد. بر اساس گزارش‌ها، زمان انتشار بازی انحصاری سونی، سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ خواهد بود؛ این در حالی است که طرفداران بازی، خود را برای انتشار بازی در پاییز امسال آماده کرده بودند. سونی فعلاً به این گزارش‌ها واکنشی نشان داده اما منابع مختلفی به گوش خبرنگاران فعال رسانده‌اند که انتشار دنباله‌ی Horizon در سال جاری امکان‌پذیر نیست.

بازی Horizon Forbidden West ازجمله عناوین اکشن ماجراجویی پلی استیشن است که دنباله‌ای برای نسخه‌ی سال ۲۰۱۷‌ این مجموعه به نام Horizon Zero Dawn به‌حساب می‌آید. تابه‌حال بیش از ۱۰ میلیون نسخه از شماره‌ی اول به فروش رفته و انتشار آن برای کامپیوتر، به تعداد خریداران این اثر جهان باز افزود. دنباله‌ی بازی قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۱ و تعطیلات آخر سال برای پلی استیشن ۴‌ و پلی استیشن ۵ منتشر شود؛ اما گزارش جدید از تأخیر بازی خبر می‌دهد.


 
۸-بازی Halo Infinite

بازی Halo infinite جدیدترین نسخه از مجموعه Halo است که توسط ۳۴۳ Industries و SkyBox Labs ساخته می‌شود. این بازی که از مورد انتظارترین و بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ است، اولین بار در E3 2018 با یک نمایش کوتاه معرفی شد. 
در مراسم E3 2018 تیزری منتشر شد که بازی Halo Infinite را نشان می‌داد.
این تیزر بسیار کوتاه بود و چیز زیادی از بازی نشان نمی‌داد. تنها اطلاعاتی که از این تیزر به دست آمد، این بود که مستر چیف با زره Mark VI که در دو بازی Halo 2 و Halo 3 دیده‌ایم، بازخواهد گشت.
در این تیزر نمایشی از محیط بازی هم دیدیم. دومین نمایش بازی، تریلری طولانی‌تر بود که در مراسم E3 2019 به نمایش درآمد. این تریلر، قدرت موتور گرافیکی بازی و زیبایی آن را به نمایش کشید و در آن شاهد یکی از کاراکتر‌ها بودیم که در سفینه‌ای به زندگی پیشین خود می‌نگرد. در همین حال مسترچیف به نحوی وارد سفینه می‌شود و پس از بیدار شدن‌اش، نمایی از یک جنگ عظیم می‌بینیم
Halo Infinite نام بازی تیراندازی اول شخص است که به تازگی توسط شرکت ۳۴۳ Industries توسعه یافته و قرار است به وسیله Xbox Game Studios برای کنسول های ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر گردد.
هاله بی نهایت عنوان ششمین قسمت از این مجموعه فوق العاده است که در دنیای بازی های Halo شانزدهمین اثر محسوب میشود

در ادامه اتفاقات نسخه قبلی حال تمام جهان تحت تاثیر دشمن جدیدش رو به نابودی است و تمام امید ها از میان مردم رفته است. استاد ارشد با به کارگیری قدرت های خود در نبرد و تیراندازی سعی در مقابله با او را دارد. بازی علمی تخیلی Halo Infinite خط داستانی نسخه قبلی خود یعنی هاله ۵ Guardians را روایت میکند. این بار با بزرگ ترین دشمنی که کره خاکی تا به حال به خود دیده است رو به رو خواهید شد.

زره فولادی خود را پوشیده و با قدم گذاشتن در مسیری پرتنش و خطرناک با قدرتمندترین دشمن خود مقابله کنید. به مناطق غیر قابل نفوذ رفته و با برخورد با نیروهای دشمن سعی کنید مهارت های خود را به نمایش بگذارید. بازی اکشن Halo Infinite با تغییراتی در گیم پلی و حالت های بازی رو به رو بوده که آن را نسبت به نسخه های پیشین جذاب تر میکند.


 

arrow-bax.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت